ВЦА
Вхід на сайт
Календар
«  Червень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Друзі сайту
<
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Блог
Головна » 2017 » Червень » 2 » Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2016 рік
14:40
Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2016 рік

У К Р А Ї Н А

ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

КЕРІВНИКА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

МІСТА МАР'ЇНКА ТА СЕЛА ПОБЄДА

МАР′ЇНСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

06.02. 2017р.  № 23

               м.Мар’їнка

 

Про підсумки роботи із зверненнями

громадян за 2016 рік

 

         Організація роботи із зверненнями громадян у військово-цивільній адміністрації м.Мар’їнка та с.Побєда (далі ВЦА) протягом 2016 року була спрямована на забезпечення виконання Закону України «Про звернення громадян»,  Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голів облдержадміністрації і райдержадміністрації, керівників обласної і районної військово-цивільних адміністрацій та керівника військово-цивільної адміністрації м.Мар’їнка та с.Побєда з питань роботи із зверненнями громадян.

         Протягом 2016 року на розгляд до ВЦА всього надійшло 179 звернень. Надходження звернень громадян до органів влади вищого рівня склало із загальної кількості 68% (122 звернення).

         Усно, на особисті прийоми до керівника військово-цивільної адміністрації та його першого заступника звернулося  більше 200 мешканців міста.

         У військово-цивільній адміністрації функціонує «Телефон довіри» (тел. 5-15-85), на який протягом зазначеного періоду звернення від громадян не надходили.

Найбільш характерними питаннями, що порушують жителі міста у озерненнях є питання:

- соціального захисту - 105 звернень;

- житлово-комунального господарства - 14  звернень;

         - житлова політика – 33 звернення;                  

         - інше – 27 звернень.

         Протягом звітного періоду ВЦА забезпечено розгляд 101 звернення, які надійшли електронною поштою від державної установи «Урядова гаряча лінія».

         Протягом 2016 року було отримано та розглянуто 8 запитів на публічну інформацію.

         В цілому, за підсумками 2016 року в військово-цивільній адміністрації м.Мар’їнка та с. Побєда встановлено задовільний рівень роботи із зверненнями громадян.

         З метою зменшення кількості звернень, підвищення відповідальності посадових осіб ВЦА за розв’язання існуючих проблем, які порушують громадяни, кваліфікований та своєчасний розгляд звернень громадян, забезпечення дотримання вимог діючого законодавства, доручити:

         1. Посадовим особам та спеціалістам військово-цивільній адміністрації м.Мар’їнка та с. Побєда:

         1) здійснювати постійний контроль за виконанням основних положень Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»,  Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, Кабінету Міністрів України щодо звернень громадян;

         2) не допускати порушення термінів розгляду звернень громадян, надавати у встановлені законом терміни письмові відповіді авторам звернень за наслідками їх розгляду та давати принципову оцінку фактам порушень;

         3) постійно проводити аналіз звернень громадян, здійснювати заходи щодо виявлення проблемних питань мешканців міста з метою упередження надходження повторних звернень;

4) забезпечувати кваліфікований, неупереджений і об’єктивний розгляд звернень громадян з метою вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, виключати при розгляді звернень громадян прояви формального підходу;

5) забезпечувати першочерговий розгляд звернень інвалідів і учасників бойових дій, учасників АТО, ветеранів праці, громадян, що постраждали внаслідок ЧАЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів та малозабезпечених громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, а також скарг, колективних і повторних звернень громадян, звернень, які надійшли через органи вищої влади, а також переважно ті, які надходять на «Урядову гарячу лінію» та «Донецький обласний контактний центр».

         2. Зобов’язати спеціаліста 1-ї категорії із зверненнями громадян військово-цивільної адміністрації Шавкун І.Д. двічі на рік інформувати військово-цивільну адміністрацію з питання щодо організації роботи зі зверненнями громадян та готувати інформаційний матеріал для висвітлення на офіційному веб-сайті ВЦА.

         3. Першому заступнику керівника військово-цивільної адміністрації Малашку Ю.А:

         1) підвищити контроль за дотриманням законодавства про звернення громадян та рівень персональної відповідальності посадових осіб за його порушення згідно з повноваженнями.

         4. Координацію роботи щодо виконання розпорядження покласти на спеціаліста 1-ї категорії із зверненнями громадян військово-цивільної адміністрації (Шавкун), контроль – на першого заступника керівника.

 

 

Керівник військово-цивільної адміністрації                                                                                                                    О.О. Тесля                                                                                                                                                                    

Переглядів: 240 | Додав: marinska-vca | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Copyright MyCorp © 2024
uCoz