ВЦА
Вхід на сайт
Календар
«  Квітень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Друзі сайту
<
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Блог
Головна » 2017 » Квітень » 16 » Про роботу «Телефону довіри»
12:09
Про роботу «Телефону довіри»

 
У К Р А Ї Н А

ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ

МІСТА МАР'ЇНКА ТА СЕЛА ПОБЄДА

МАР′ЇНСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

КЕРІВНИКА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

 

 

__06.06. 2016_р. № _50_

               м. Мар’їнка

 

Про роботу «Телефону довіри»

 

 

З метою вдосконалення роботи із зверненнями громадян у військово-цивільній  адміністрації, створення необхідних прав громадян на звернення, керуючись статтями 40, 59 Конституції України, Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», пунктом 8 частини 3 статті 6 Закону України «Про військово-цивільні адміністрації»,  та на виконання розпорядження голови районної державної адміністрації №166 від 23.05.2016:

 

          1. Затвердити Положення про міську службу «Телефон довіри» (додаток1).

 2. Затвердити  Положення про організацію роботи «Телефону довіри» в приймальні громадян військово-цивільної адміністрації (додаток 2).

          2. Затвердити зразок Картки обліку повідомлень, що надходять на «Телефон довіри» (додаток 3).

          3. Спеціалісту 1 категорії по роботі із зверненням громадян оприлюднити новий телефонний номер, графік роботи та роз’яснення щодо функціонування міської служби «Телефон довіри» на офіційному веб-сайті військово-цивільної адміністрації м. Мар’їнка та с. Побєда.

           4. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на спеціаліста 1-ї категорії  по роботі із зверненнями громадян, контроль – на першого заступника керівника військово-цивільної адміністрації Малашка Ю.А.

 

 

 

Керівник

військово-цивільної адміністрації                                                      О.О. Тесля

 

       

      

        ЗАТВЕРДЖЕНО

         Додаток 1

         розпорядження керівника

         військово-цивільної адміністрації

         ________________  № ________          

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про міську службу «Телефон довіри»

 

1. Загальні положення

 

1.1.Служба «Телефон довіри» - це служба військово-цивільної адміністрації м. Мар’їнка та с. Побєда (далі ВЦА), з питань внутрішньої та інформаційної політики апарату ВЦА, утворюється з метою вдосконалення роботи з громадянами міста, поширення зворотнього зв’язку, оперативного реагування на гострі проблеми їх життєдіяльності, урахування їх пропозицій і думок з питань соціально-економічного розвитку міста.

1.2. Головною метою діяльності служби «Телефон довіри» є надання соціально-інформаційних послуг особам, які опинилися у складних життєвих обставинах та звернулися до служби «Телефон довіри».

         1.3. Надання допомоги особам, які звертаються до служби «Телефон довіри», здійснюється на безоплатній основі та ґрунтується на принципах законності, гуманізму, дотримання прав людини, доступності, анонімності й конфіденційності, професійності, відповідальності за дотримання етичних та правових нори, відсутності будь-якого політичного, ідеологічного або релігійного тиску на абонента, добровільності у прийнятті допомоги.

         1.4. Служба «Телефон довіри» не є юридичною особою.

         1.5. Служба «Телефон довіри» здійснює свою діяльність згідно з чинним законодавством та цим Положенням.

 

2. Основні завдання та функції служби «Телефон довіри»

 

         2.1.Здійснення соціально-інформаційного консультування по телефону різних категорій і груп населення міста, які потребують інформаційно-консультативної допомоги та звертається до служби «Телефон довіри».

2.2. Ведення обліку мешканців міста, які звернулися до служби «Телефон довіри» за встановленою формою.

2.3. Постійне оновлення банку даних про фахівців та служби, організації, установи, що є компетентними у проблемах, які порушують мешканці міста, та більш повно й кваліфіковано можуть задовольнити їхні запити.

2.4. Відповідальність за роботу служби «Телефон довіри» покладено на спеціаліста 1-ї категорії  по роботі із зверненнями громадян.

 

3. Служба «Телефон довіри» має право:

 

3.1. Визначити форми та методи роботи служби «Телефон довіри».

3.2. Залучити до консультування за «Телефоном довіри» фахівців, які мають відповідну освіту та досвід.

 

 

3.3. Служба «Телефон довіри» налагоджує співпрацю, розвиває та підтримує контакти із державними та громадськими організаціями: територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади,  соціальними та комунальними службами, установами і закладами та окремими громадянами з метою надання ефективної інформаційно-консультативної допомоги громадянам, які звернулися до служби «Телефон довіри».

3.4. Керівники і працівники територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, місцевих рад, підприємств, установ і закладів повинні згідно з діючим законодавством уважно розглядати звернення мешканців міста, які надійшли до служби «Телефон довіри», оперативно вживати задів для своєчасного вирішення проблем життєдіяльності мешканців міста.

 

4. Відповідальність працівників служби «Телефон довіри»

 

Працівники служби «Телефон довіри» несуть відповідальність згідно з діючим законодавством:

4.4.За розголошення інформації, яку вони отримують від мешканців міста, і повинні використовувати її тільки з метою вирішення проблем громадян.

4.5. За неповажне ставлення до мешканців міста та недбале відношення до розгляду їхніх звернень.

 

 

 

Перший заступник керівника

військово-цивільної адміністрації                                              Ю.А.Малашко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         ЗАТВЕРДЖЕНО

         Додаток 2

         розпорядження керівника

         військово-цивільної адміністрації

         ________________  № ________          

 

ПОЛОЖЕННЯ

про організацію роботи «Телефон довіри» в приймальні громадян

військово-цивільної адміністрації

 

1.Загальні положення

 

1.1. «Телефон довіри» утворюється з метою поширення зворотнього зв’язку з населенням, оперативного реагування на гострі проблеми членів територіальних громад району, невідкладного вжиття заходів до припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян, порушених внаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян.

1.2. Це Положення розроблено у відповідності до законів України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»,           інших нормативно-правових актів.

 

2. Організація проведення «Телефону довіри»

 

2.1. Функціонування телефонного зв’язку з населенням «Телефон довіри» запроваджується та припиняється за розпорядженням керівника військово-цивільної адміністрації.

2.2. «Телефон довіри» у військово-цивільній адміністрації працює за номером: (06278) _________

 

3. Основні завдання спеціаліста 1-ї категорії  по роботі із зверненнями громадян щодо функціонування «Телефону довіри»

 

3.1. Прийняття, облік, реєстрація, розгляд та контроль за повідомленнями, що надійшли до військово-цивільної адміністрації  за «Телефоном довіри», здійснюється спеціалістом 1-ї категорії  по роботі із зверненнями громадян.

3.2. Реєстрація повідомлень, що надійшли до військово-цивільної адміністрації за «Телефоном довіри», здійснюється на картках обліку повідомлень, що надійшли до військово-цивільної адміністрації за «Телефоном довіри», згідно із затвердженою формою (додається), до впровадження відповідного програмного забезпечення.

3.3. Посадова особа, відповідальна за роботу щодо прийняття, обліку, реєстрації, розгляду та контролю за повідомленнями, що надійшли до військово-цивільної адміністрації за «Телефоном довіри», (далі – Посадова особа), пропонує заявникові повідомити:

3.3.1. Інформацію про себе (прізвище, ім’я, по батькові, адресу, контактний телефон);

 

 

3.3.2. Максимально деталізовану інформацію по суті події, що стала причиною звернення за «Телефоном довіри»;

3.3.3. Іншу інформацію, що має суттєве значення для вирішення порушеного питання.

3.4.Посадова особа повинна роз’яснити заявникові вимоги Закону України «Про звернення громадян»  до звернень громадян з порушених питань. При бажанні заявника надіслати письмове звернення, посадова особа зобов’язана повідомити йому поштову адресу військово-цивільної адміністрації, а також прізвище, ім’я, по батькові посадової особи ВЦА, уповноваженої на розгляд звернень.

3.5. У разі отримання повідомлення про корупційне правопорушення посадова особа передає протягом робочого дня таке повідомлення на картці обліку до керівництва ВЦА та відповідних правоохоронних органів.

3.6. Спеціалісту 1 категорії по роботі із зверненням громадян  співпрацює з соціальними, комунальними службами, іншими установами та організаціями з метою надання ефективної термінової допомоги громадянам, які звернулися за «Телефоном довіри», щодо вирішення конкретних питань.

3.7. Спеціаліст 1 категорії по роботі із зверненням громадян  військово-цивільної адміністрації має право надавати, у межах своєї компетенції та цього Положення, доручення посадовим особам ВЦА, підприємств, інших організацій та установ, до повноважень яких належить вирішення порушених населенням питань щодо визначення шляхів можливої допомоги заявникам, припинення неправомірних дій, вжиття невідкладних заходів з виявлення і усунення причин, що сприяли порушенням та одержувати від них інформації щодо реального виконання прийнятих за повідомленнями громадян рішень.

3.8.  Спеціаліст 1 категорії по роботі із зверненням громадян здійснює внутрішній моніторинг ефективності роботи «Телефону довіри» та щомісяця надає письмовій звіт про його роботу першому заступнику керівника ВЦА. Звіт повинен містити інформацію про кількість повідомлень, що надійшли до ВЦА за «Телефоном довіри» за місяць, за наростаючим підсумком з початку поточного року, основні питання, що порушуються; результати розгляду.

 

4. Принципи роботи «Телефону довіри»

 

4.1.Безоплатність, доступність

4.2. Законність, гуманізм, дотримання прав людини.

4.3.Професійність, дотримання етичних та правових норм.

4.4.Відсутність політичного, ідеологічного або релігійного тиску на особу, добровільність у прийнятті допомоги.

 

 

 

 

Перший заступник керівника

військово-цивільної адміністрації                                              Ю.А.Малашко

 

 

 

 

       

         ЗАТВЕРДЖЕНО

         Додаток 3

         розпорядження керівника

         військово-цивільної адміністрації

         ________________  № ________          

 

 

 

ТЕЛЕФОН ДОВІРИ

______________________

 

КОНТРОЛЬ

терміново

 

Картка обліку повідомлень

Кореспондент

 

Адреса кореспондента,

контактний телефон

Донецька область

 

 

 

 

 

Дата

надходження

Реєстраційний індекс

До кого попередньо звертався, суть попереднього рішення

 

 

 

 

 

Категорія заявника

 

Соціальний стан

 

 

Отримувач

Код питання

 

Військово-цивільна адміністрація

 

 

Короткий зміст

 

 

 

 

 

Кому доручено виконання, зміст резолюції

 

 

 

 

Результат виконання

 

 

 

 

 

 

             

 

 

 

 

Перший заступник керівника

військово-цивільної адміністрації                                              Ю.А.Малашко

Переглядів: 338 | Додав: marinska-vca | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Copyright MyCorp © 2024
uCoz