ВЦА
Вхід на сайт
Календар
«  Квітень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Друзі сайту
<
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Блог
Головна » 2017 » Квітень » 16 » Про затвердження Положення про експертну комісію та складу експертної комісії військово-цивільної адміністрації.
11:16
Про затвердження Положення про експертну комісію та складу експертної комісії військово-цивільної адміністрації.


У К Р А Ї Н А

ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ

МІСТА МАР'ЇНКА ТА СЕЛА ПОБЄДА

МАР′ЇНСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

КЕРІВНИКА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

 

 

02.03.2016 р. № 16

               м.Мар’їнка

 

Про затвердження Положення про експертну

комісію та складу експертної комісії

військово-цивільної адміністрації

 

З метою організації роботи з проведення експертизи цінності документів, що утворились в діловодстві військово-цивільної адміністрації, підготовки документів до архівного зберігання, схвалення проектів описів справ постійного зберігання, номенклатури справ, інструкції з діловодства та актів про вилучення для знищення документів,  керуючись Указом Президента України від 05 березня 2015 року № 123/2015 «Про утворення військово-цивільних адміністрацій» та наказом Міністерства юстиції України від 02 листопада 2015 року № 2163/5 «Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства юстиції України щодо діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів», відповідно до Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2007 року № 1004 (із змінами), пунктом 41 частини 1 статті 4 та пунктом 8 частини 3 статті 6 Закону України «Про військово-цивільні адміністрації»:

 

1. Затвердити Положення про експертну комісію військово-цивільної адміністрації міста Мар’їнка  та села Побєда (додаток 1).

  2. Затвердити склад експертної комісії військово-цивільної адміністрації згідно (додаток 2).

2. Координацію роботи з виконання розпорядження покласти на першого заступника керівника військово-цивільної адміністрації, контроль за виконанням залишаю за собою.

 

 

 

Керівник військово-цивільної

адміністрації                                                                                                О.О. Тесля

 

 

 

Додаток 2

до розпорядження керівника

військово-цивільної

адміністрації м.Мар’їнка та с.Побєда

02.03.2016 № 16

 

 

СКЛАД

експертної комісії військово-цивільної адміністрації

 

 

МАЛАШКО

Юрій Анатолійович

 

 

перший заступник керівника військово-цивільної адміністрації, голова комісії

 

 

ВЛАДІМІРОВА

Інна Миколаївна                 

діловод, секретар комісії

 

 

 

 

ЗВОЛІНСЬКА

Наталя Миколаївна

Члени комісії:

 

спеціаліст 1-ї категорії юрисконсульт

 

КОВАЛЕНКО

Сергій Володимирович

 

спеціаліст 1-ї категорії з кадрової роботи

 

ЩЕРБАК

Лілія Володимирівна

 

секретар-друкарка

 

 

 

 

 

Перший заступник

керівника військово-цивільної

адміністрації                                                                                       Ю.А.Малашко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до розпорядження керівника

військово-цивільної

адміністрації м.Мар’їнка та с.Побєда

02.03.2016 № 16

 

ПОЛОЖЕННЯ
про експертну комісію військово-цивільної адміністрації

міста Мар’їнка  та села Побєда

 

1. Відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» і Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2007 року № 1004, військово-цивільна адміністрація міста міста Мар’їнка  та села Побєда Мар’їнського району Донецької області (далі – військово-цивільна адміністрація) утворює експертну комісію (далі - ЕК) для організації і проведення експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві військово-цивільної адміністрації, та подання результатів експертизи цінності документів на розгляд ЕК архівного відділу райдержадміністрації, у зоні комплектування якої вона перебуває.

2. ЕК є постійно діючим органом військово-цивільної адміністрації.

3. У своїй діяльності ЕК керується Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства юстиції України та іншими нормативними актами, а також положенням про ЕК, затвердженим на підставі Типового положення.

4. До складу ЕК, який затверджується керівником військово-цивільної адміністрації, входять спеціалісти служби діловодства військово-цивільної адміністрації, та працівники структурних підрозділів, а також представники ЕК архівного відділу райдержадміністрації, у зоні комплектування яких вона перебуває (за згодою).

Головою ЕК призначається, як правило, заступник керівника військово-цивільної адміністрації, а секретарем - особа, відповідальна за архів.

5. Секретар ЕК за рішенням голови забезпечує скликання засідань комісії, складає протоколи, доводить до відома структурних підрозділів військово-цивільної адміністрації та окремих осіб рішення комісії, здійснює облік і звітність про проведену роботу, веде документацію ЕК і забезпечує її збереженість.

6. ЕК працює відповідно до річного плану, який затверджує керівник військово-цивільної адміністрації, і звітує перед ним про проведену роботу.

7. Завданнями ЕК військово-цивільної адміністрації є організація та проведення спільно зі службою діловодства експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві військово-цивільної адміністрації, розгляд питань про долучення до архівних документів спростування недостовірних відомостей про особу, що містяться в таких документах.

8. ЕК військово-цивільної адміністрації приймає рішення про:

схвалення і подання до ЕК архівного відділу райдержадміністрації, проектів таких документів: описи справ постійного зберігання, внесені до Національного архівного фонду (далі - НАФ), описи справ з кадрових питань (особового складу), номенклатури справ, інструкції з діловодства, положення про служби

 

діловодства, архівні підрозділи та ЕК, акти про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ, акти про вилучення документів з НАФ, акти про невиправні пошкодження документів НАФ;

схвалення і подання до ЕПК державного архіву області переліків проектів проблем (тем), науково-технічна документація яких підлягає внесенню до НАФ;

схвалення описів справ тривалого (понад 10 років) зберігання, актів про невиправні пошкодження документів тривалого (понад 10 років) зберігання та з кадрових питань (особового складу), переліків відомостей, що становлять службову інформацію, які складаються державними органами, органами місцевого самоврядування, іншими суб’єктами владних повноважень, у тому числі на виконання делегованих повноважень;

схвалення номенклатур справ, описів справ тривалого (понад 10 років) зберігання юридичних осіб, що належать до сфери управління органу вищого рівня та у діяльності яких не утворюються документи НАФ.

9. Для виконання покладених на ЕК завдань їй надається право:

контролювати дотримання структурними підрозділами військово-цивільної адміністрації, окремими працівниками, відповідальними за організацію документів у діловодстві, установлених вимог щодо розробки номенклатур справ, формування справ, експертизи цінності документів, упорядкування та оформлення документів;

вимагати від структурних підрозділів військово-цивільної адміністрації розшуку відсутніх документів НАФ, документів тривалого зберігання, у тому числі документів з кадрових питань (особового складу), та письмових пояснень у випадках втрати цих документів;

одержувати від структурних підрозділів військово-цивільної адміністрації відомості та пропозиції, необхідні для проведення експертизи цінності документів;

визначати строки зберігання документів, що не передбачені типовими та галузевими переліками видів документів із зазначенням строків їх зберігання, та погоджувати їх з ЕПК відповідного державного архіву або з ЕК органу вищого рівня (для юридичних осіб, у діяльності яких не утворюються документи НАФ);

заслуховувати на своїх засіданнях керівників структурних підрозділів військово-цивільної адміністрації про стан підготовки документів до архівного зберігання і забезпечення збереженості документів, про причини втрати документів;

запрошувати на засідання як консультантів та експертів фахівців структурних підрозділів військово-цивільної адміністрації, а в разі необхідності працівників архівного відділу райдержадміністрації;

інформувати керівника військово-цивільної адміністрації з питань, що входять до компетенції ЕК.

10. Засідання ЕК проводиться не рідше ніж один раз на рік і вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини складу її членів.

11. Рішення ЕК приймається більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні, оформлюється протоколом, який підписують голова (у разі його відсутності - заступник) і секретар комісії, та набирає чинності з моменту затвердження протоколу засідання ЕК керівником військово-цивільної адміністрації.

 

 

12. У разі відмови керівника військово-цивільної адміністрації затвердити протокол засідання ЕК її голова може звернутися зі скаргою до ЕПК державного архіву області.

 

 

 

 

Діловод

військово-цивільної адміністрації                                            І.М. Владімірова

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 247 | Додав: marinska-vca | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Copyright MyCorp © 2024
uCoz