У К Р А Ї Н А
ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
МІСТА МАР'ЇНКА ТА СЕЛА ПОБЄДА
МАР′ЇНСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
КЕРІВНИКА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
__________ 20___р. № ___
м.Мар’їнка
Про погодження тарифів на
комунальні послуги з вивезення
твердих побутових відходів
для всіх категорій споживачів,
що надаються МКП «Промінь»
Відповідно до пунктів 2 статті 4, підпункту 8 пункту 1 статті 4, підпункту 8 пункту 2 статті 6 Закону України "Про військово-цивільні адміністрації", Указу Президента України від 07 серпня 2015 року № 469/2015 «Про утворення військово-цивільних адміністрацій», у зв’язку з тим, що зросли ціни на паливно-мастильні та інші матеріальні ресурси, підвищились тарифи на енергоносії, зросла мінімальна заробітна плата, згідно нового розрахунку тарифу на вивезення твердих побутових відходів для всіх категорій споживачів наданого МКП «Промінь»:
1. Збільшити тарифи на комунальні послуги з вивезення твердих побутових відходів для всіх категорій споживачів, що надаються Мар’їнським комунальним підприємством «Промінь».
2. Погодити тарифи на комунальні послуги з вивезення твердих побутових відходів для всіх категорій споживачів, що надаються Мар’їнським комунальним підприємством «Промінь» згідно додатків 1, 2.
2.Доручити МКП «Промінь» застосуванняновихтарифів на комунальніпослуги з вивезення твердих побутових відходівдля всіхкатегорійспоживачів з 01.09.2017 року.
3. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
Керівник
військово-цивільної адміністрації О.О. Тесля
Додаток 1
до розпорядження
__________________
Тарифи
на комунальніпослугиз вивезення твердих побутових відходів
для населення
Вид послуг
|
категоріяспоживачів
|
Одиниця
виміру
|
Тариф без урахуванняПДВ, грн.
|
Тариф з
урахуванням
ПДВ, грн.
|
Послуга з вивезення твердих побутових відходів
|
Упорядковані будинки
|
1 м³
|
14,30
|
17,16
|
Будинки приватного сектору
|
|
з газовим опаленням
|
15,36
|
18,43
|
з опаленням на твердому паливі
|
16,69
|
20,03
|
Примітки: Оплата послуг з вивезення твердих побутових відходівздійснюєтьсязгідно з нормами утворення ТБО, відповідно до норм, якізатвердженірішенням виконкому Мар’їнської міської ради від 28.12.2011 №202 «Про затвердженнятарифівна послуги зі збору та вивозу твердих побутових відходів для населення, бюджетних організацій та інших підприємств усіх форм власності».
Додаток 2
до розпорядження
Тарифи
на комунальніпослугиз вивезення твердих побутових відходів
для бюджетнихустанов, підприємствусіх форм власності
Вид послуг
|
категоріяспоживачів
|
Одиниця
виміру
|
Тариф без урахуванняПДВ, грн.
|
Тариф з урахуваннямПДВ, грн.
|
Послуга з вивезення твердих побутових відходів
|
Бюджетні установи
|
1 м³
|
138,45
|
166,14
|
іншіпідприємства
|
156,51
|
187,81
|
Примітки: Оплата послуг з вивезення твердих побутових відходівздійснюєтьсязгідно з нормами утворення ТБО, відповідно до норм, якізатвердженірішенням виконкому Мар’їнської міської ради від 28.12.2011 №202 «Про затвердженнятарифівна послуги зі збору та вивозу твердих побутових відходів для населення, бюджетних організацій та інших підприємств усіх форм власності».
Аналіз
впливу регуляторного акту проекту розпорядження керівника військово-цивільної адміністрації м. Мар’їнката с. ПобєдаМар’їнського району Донецької області
«Про погодження тарифів на комунальні послуги з вивезення твердих побутових відходів для всіх категорій споживачів, що надаються Мар’їнським комунальним підприємством «Промінь».
1. Визначення проблеми, яку передбачаєтьсярозв'язати.
Діючий тариф на послуги з вивезення твердих побутових відходів для населення бюджетних організацій і підприємств усіх форм власності було затверджено рішенням виконавчогокомітетуМар’їнської міської ради від 28.12.2011 №202 «Про затвердження тарифів на послуги зі збору та вивозу твердих побутових відходів для населення, бюджетних організацій та інших підприємств усіх форм власності».
У період проведення антитерористичної операції тарифи не коригувалися з метою не допущення соціального бунту серед населення міста. Проте, реалізація комунальних послуг за тарифами, втричі нижчими за собівартість, призвела до збитковості підприємства.
2. Цілі регулювання.
- збалансованістьтарифів та собівартості послуг з вивезення твердих побутових відходів;
- своєчасний ремонт техніки, придбання необхідних паливно-мастильних та інші матеріальних ресурсів.
3. Способи досягненнязазначенихцілей.
Прийняття даного регуляторного акту позволить:
- збалансувати тарифи та собівартості послуг звивезення твердих побутових відходів;
- придбати необхідні паливно-мастильні та інші матеріальні ресурси та комплектуючі для поточного ремонту техніки.
4. Механізм розв'язання проблеми.
Для вирішення проблеми своєчасного та якісного надання послуг з вивезення твердих побутових відходів для усіх категорій споживачів запропоновано привести згідно розрахунків тарифи на послуги з вивезення твердих побутових відходів для населення, бюджетних установ та підприємств різних форм власності відповідно з фактичними витратами підприємства.
5.Очікуванірезультатиприйняття акта.
Очікуваний результат від встановлення нових тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходівдля всіх категорій споживачів – позитивний. Неприйняття регуляторного акту збільшить збитки від послуг з вивезення твердих побутових відходів для населення, бюджетних установ та підприємств різних форм власності. Впровадження такого регуляторного акту доцільно та необхідно.
6.Обґрунтовання строкудії акта.
Строк дії регуляторного акту – до прийняття нового регуляторного акту.
7.Показникирезультативності акта;
Доходи від впровадження регуляторного акту з вивезення твердих побутових відходівбудуть складати 9,15 тис. грн., що в свою чергу поліпшить фінансове становище підприємства та надасть змогу своєчасно та якісно надавати послугу з вивезення твердих побутових відходівспоживачам.
8.Відстеженнярезультативності акта.
З метою визначення результативності регуляторного акту, його ефективності буде здійснено аналіз фінансово-господарчої діяльності підприємства в послідуючі строки:
- базовевідстеження за періодз дня набуття чинності данного нормативно – правового актута його дії протягом 90 рабочих днів;
- повторне відстеження через півтори рокипісля набуття чинності данного нормативно- правового акту;
- періодичне відстеження протягомтрьох років після завершення повторного відстеження;
Звіти про відстеження результативності регуляторного акту будуть опубліковані не пізніше 10 –денного строку підписання цих звітів.
|