ВЦА
Категорії розділу
Житлово-комунальні питання [46]
Відбудова житлового фонду [7]
Соціальний захист населення [19]
Надання субсидій [23]
Гуманітарна допомога [31]
Реєстрація місця проживання [30]
Адміністративний збір за реєстрацію місця проживання [1]
Зразок нового паспорту [1]
Кадрові питання [15]
Штатний розпис військово-цивільної адміністрації міста Мар'їнка та села Побєда [1]
Структура військово-цивільної адміністрації міста Мар'їнка та с.Побєда [1]
Тендери та закупівлі [7]
Порядок реєстрації місця проживання [1]
Список поранених мешканців міста під час проведення АТО на території м.Мар’їнка [1]
Мар'їнська ОДПІ ГУ ДФС [194]
НОВИНИ [33]
НОВИНИ [22]
Законодавство [13]
Юридичні новини [29]
Нормативні документи [7]
Генеральний план міста Мар'їнка [2]
МКП "ПРОМІНЬ" [8]
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ [33]
Протидія корупції [10]
Законодавство [1]
Перелік встановлених Законом вимог, заборон та обмежень [1]
Декларування [1]
Канали повідомлення про корупцію [1]
Співпраця з викривачами [1]
Перелік корупційних правопорушень [0]
Конфлікт інтересів [2]
Пам'ятки щодо дотримання антикорупційного законодавства [1]
Розпорядження [212]
Пошук
Житлово-комунальні питання [46]
Відбудова житлового фонду [7]
Соціальний захист населення [19]
Надання субсидій [23]
Гуманітарна допомога [31]
Реєстрація місця проживання [30]
Адміністративний збір за реєстрацію місця проживання [1]
Зразок нового паспорту [1]
Кадрові питання [15]
Штатний розпис військово-цивільної адміністрації міста Мар'їнка та села Побєда [1]
Структура військово-цивільної адміністрації міста Мар'їнка та с.Побєда [1]
Тендери та закупівлі [7]
Порядок реєстрації місця проживання [1]
Список поранених мешканців міста під час проведення АТО на території м.Мар’їнка [1]
Мар'їнська ОДПІ ГУ ДФС [194]
НОВИНИ [33]
НОВИНИ [22]
Законодавство [13]
Юридичні новини [29]
Нормативні документи [7]
Генеральний план міста Мар'їнка [2]
МКП "ПРОМІНЬ" [8]
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ [33]
Протидія корупції [10]
Законодавство [1]
Перелік встановлених Законом вимог, заборон та обмежень [1]
Декларування [1]
Канали повідомлення про корупцію [1]
Співпраця з викривачами [1]
Перелік корупційних правопорушень [0]
Конфлікт інтересів [2]
Пам'ятки щодо дотримання антикорупційного законодавства [1]
Розпорядження [212]
Вхід на сайт
Друзі сайту
<
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Каталог файлів
Головна » Файли » Мар'їнська ОДПІ ГУ ДФС

Дії платника податку на додану вартість, який отримав квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реє
13.09.2017, 12:55

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області доводить до відома платників лист ДФС України від 06.09.2017 № 2723/99-99-07-05-01-18 «Про систему моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків".

Нагадаємо, що починаючи з 01.07.2017 р. згідно з п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування у ЄРПН може бути зупинено у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, якщо така податкова накладна/розрахунок коригування відповідає сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення їх реєстрації у ЄРПН (далі — Критерії). Зазначені Критерії разом з вичерпним переліком документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН затверджено наказом № 567.

Платник податку, який отримав квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, має право подати на розгляд Комісії ДФС інформацію за встановленою формою щодо:

видів економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010);

кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються (отримуються) платником податку;

кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010) (далі-ДКПП), що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються платником податку.

Така інформація згідно п. 4 Критеріїв подається виключно в електронному вигляді у вигляді Таблиці даних платника податку, яка є додатком до Критеріїв (далі – Таблиця). Таблиці платника, подані з порушенням цієї вимоги не приймаються до розгляду та врахування в роботі (Лист № 17830).

Подання Таблиці для платника податку є можливістю упередження зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування за ідентичними операціями. При правильному заповненні платником Таблиці і прийнятті Комісією ДФС в подальшому реєстрація податкових накладних з зазначеними кодами згідно УКТ ЗЕД/ДКПП не зупинятиметься.

Електронні формати Таблиці розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів.

Заповнення граф Таблиці даних платника податків здійснюється наступним чином:

у графі 2 – вид економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010);

у графі 3 – коди товарів згідно з УКТ ЗЕД або коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010) (далі – ДКПП), що на постійній основі придбаваються (отримуються) платником податку;

у графі 4 – коди товарів згідно з УКТ ЗЕД або коди послуг згідно з ДКПП, що на постійній основі постачаються (виготовляються) платником податку.

При подані Таблиці відповідно до виду економічної діяльності зазначення кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД/послуг згідно з Державним класифікатором продукції послуг (ДК 016-2010), що постачаються (виготовляються) платником податку є обовязковим, на відміну від зазначення кодів товарів/послуг, що придбаваються (отримуються) таким платником для їх виготовлення.

Звертаємо увагу, що одночасне заповнення граф 3 і 4 в одному рядку Таблиці не допускається.

Код товарів згідно з УКТ ЗЕД/кодів послуг згідно з ДКПП - зазначаються цифри ідентичні цифрам УКТ ЗЕД/ДКПП вказаним в податковій накладній яка заблокована.

У Таблиці зазначаються тільки ті коди УКТ ЗЕД/ДКПП і ті коди КВЕД, які дійсно відповідають діяльності платника, по якому зупинена податкова накладна та платником отримана квитанція про зупинення її реєстрації в ЄРПН.

Отримання попередньої оплати за товари, постачання яких ще не відбулося, не позбавляє платника податку права навести у Таблиці інформацію щодо товарів відносно яких вона отримана.

При отриманні квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН платник податку має право подати на розгляд комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у пп. «в» пп. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу. Таке право зберігається за платником протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податковій накладній, реєстрацію якої зупинено.

Наказом № 567 затверджено вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – документи).

Переліки таких документів для критеріїв, визначених п.6.1 та 6.2 є ідентичними, але надавати потрібно лише ті документи, які підтверджують реальність саме тієї операції, яка зазначена в податковій накладній, що зупинена.

Вичерпний перелік документів (всі направлені платником податків документи повинні бути завірені належним чином), достатніх для прийняття рішення про реєстрацію:

- договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами;

- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції;

- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

- розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків;

- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Пояснення подається у вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК за формою J(F)1312601.

Всі поля Повідомлення є обов’язковими до заповнення.

Табличну частину Повідомлення необхідно заповнювати відповідно до табличної частини податкової накладної/розрахунку коригування (з відповідними знаками).

Надсилається Повідомлення виключно в електронному вигляді засобами електронного зв'язку з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб. При цьому повідомлення формується по кожній окремо податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено в Реєстрі.

До Повідомлення по кожній податковій накладній в обов’язковому порядку додаються у вигляді окремих додатків за формою J(F)1360101 у форматі PDF копії всіх первинних документів, зазначених у Вичерпному переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН за конкретним критерієм

При формуванні пакету документів – додатків до Повідомлення форми J(F)1360101 варто враховувати, що розмір кожного додатку не повинен перевищувати 2 мГб.

Письмові пояснення та копії документів, зазначені у Вичерпному переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платник податку повинен подавати до ДФС в електронному вигляді засобами електронного зв’язку.

Сформувати та направити Повідомлення з додатками можна:

- через особистий кабінет електронного сервісу "Електронний кабінет платника" (режим "Ведення звітності"), вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua

- через офіційний веб-портал ДФС України за допомогою безкоштовного програмного забезпечення ДФС та будь-якого програмного забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту) – за вибором платника самостійно на власний розсуд.

Перша квитанція, яку отримає платник після відправлення Повідомлення та додатку, підтверджує передачу платником документа в електронному вигляді, у другій квитанції визначається статус документу (Прийнято/Не прийнято).

У разі зупинення розрахунку коригування на зменшення податкових зобов’язань Повідомлення подається платником податків – продавцем, що зазначений в розрахунку коригування та податковій накладній, яка коригується.

З листом від 06.09.2017 № 2723/99-99-07-05-01-18 "Про систему моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків"можна ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/72419.html

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області

Категорія: Мар'їнська ОДПІ ГУ ДФС | Додав: marinska-vca
Переглядів: 185 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Copyright MyCorp © 2024
uCoz