ВЦА
Категорії розділу
Житлово-комунальні питання [46]
Відбудова житлового фонду [7]
Соціальний захист населення [19]
Надання субсидій [23]
Гуманітарна допомога [31]
Реєстрація місця проживання [30]
Адміністративний збір за реєстрацію місця проживання [1]
Зразок нового паспорту [1]
Кадрові питання [15]
Штатний розпис військово-цивільної адміністрації міста Мар'їнка та села Побєда [1]
Структура військово-цивільної адміністрації міста Мар'їнка та с.Побєда [1]
Тендери та закупівлі [7]
Порядок реєстрації місця проживання [1]
Список поранених мешканців міста під час проведення АТО на території м.Мар’їнка [1]
Мар'їнська ОДПІ ГУ ДФС [194]
НОВИНИ [33]
НОВИНИ [22]
Законодавство [13]
Юридичні новини [29]
Нормативні документи [7]
Генеральний план міста Мар'їнка [2]
МКП "ПРОМІНЬ" [8]
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ [33]
Протидія корупції [10]
Законодавство [1]
Перелік встановлених Законом вимог, заборон та обмежень [1]
Декларування [1]
Канали повідомлення про корупцію [1]
Співпраця з викривачами [1]
Перелік корупційних правопорушень [0]
Конфлікт інтересів [2]
Пам'ятки щодо дотримання антикорупційного законодавства [1]
Розпорядження [212]
Пошук
Житлово-комунальні питання [46]
Відбудова житлового фонду [7]
Соціальний захист населення [19]
Надання субсидій [23]
Гуманітарна допомога [31]
Реєстрація місця проживання [30]
Адміністративний збір за реєстрацію місця проживання [1]
Зразок нового паспорту [1]
Кадрові питання [15]
Штатний розпис військово-цивільної адміністрації міста Мар'їнка та села Побєда [1]
Структура військово-цивільної адміністрації міста Мар'їнка та с.Побєда [1]
Тендери та закупівлі [7]
Порядок реєстрації місця проживання [1]
Список поранених мешканців міста під час проведення АТО на території м.Мар’їнка [1]
Мар'їнська ОДПІ ГУ ДФС [194]
НОВИНИ [33]
НОВИНИ [22]
Законодавство [13]
Юридичні новини [29]
Нормативні документи [7]
Генеральний план міста Мар'їнка [2]
МКП "ПРОМІНЬ" [8]
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ [33]
Протидія корупції [10]
Законодавство [1]
Перелік встановлених Законом вимог, заборон та обмежень [1]
Декларування [1]
Канали повідомлення про корупцію [1]
Співпраця з викривачами [1]
Перелік корупційних правопорушень [0]
Конфлікт інтересів [2]
Пам'ятки щодо дотримання антикорупційного законодавства [1]
Розпорядження [212]
Вхід на сайт
Друзі сайту
<
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Каталог файлів
Головна » Файли » Юридичні новини

Вирішення межових спорів
28.07.2017, 11:00

З точки зору права, ситуація неоднозначна.

Стаття 124 КонституціїУкраїнипередбачає,щоюрисдикціясудівпоширюється на всіправовідносини, щовиникають у державі. Таким чином, особа має право звернутись безпосередньо до суду за захистомсвогопорушеного права.

Разом з тим, частина 3 статті 158 Земельного кодексу України (ЗКУ) передбачає,що органимісцевогосамоврядуваннявирішуютьземельні спори у межах населенихпунктівщодо меж земельнихділянок, щоперебувають у власності і користуваннігромадян, та додержаннягромадянами правил добросусідства, а також спори щодорозмежування меж районів у містах. Цеположенняслідспіввідносити з пп. 5 п. "б" ч. 1 ст. 33 Закону України "Про місцевесамоврядування в Україні", якимвирішенняземельнихспорів у порядку, встановленому законом віднесено до віданнявиконавчихорганівсільських, селищних, міських рад.

Порядок розгляду таких спорівпередбаченийстаттею 159 ЗКУ. Підставою є заяваоднієїізсторін, спіррозглядається у місячнийтермін з дня подання заяви за участюзацікавленихсторін, якіповинні бути завчасноповідомлені про час і місцерозгляду спору. Уразівідсутностіоднієїізсторін при першомувирішенніпитання і відсутностіофіційноїзгоди на розглядпитаннярозгляд спору переноситься. Повторневідкладаннярозгляду спору можематимісцелише з поважних причин. У рішенні органу місцевогосамоврядуванняабо органу виконавчоївлади з питаньземельнихресурсіввизначається порядок йоговиконання.

Зпрактичної точки зору, норма не має широкого застосування, оскількирішення органу місцевогосамоврядування не є остаточним, не маємеханізмупримусовоговиконання, як і чітковстановленихпроцесуальнихаспектіврозгляду спору.

Разом з тим, якщовідповіднезверненнянадходить, земельні спори можутьрозглядатисьспеціальностворенимипостійнимикомісіями органу місцевогосамоврядуваннявідповідно до статті 47 Закону України "Про місцевесамоврядуваннявУкраїні". Постійнікомісії ради є органами ради, щообираються з числа їїдепутатів, для вивчення, попередньогорозгляду і підготовкипитань, які належать до їївідання, здійснення контролю за виконаннямрішень ради, їївиконавчогокомітету.

За результатами вивчення і розглядупитаньпостійнікомісіїготуютьвисновки і рекомендації. Протоколизасіданькомісії підписуються головою і секретарем комісії. Перелік, функціональнаспрямованість і порядок організаціїроботипостійнихкомісійвизначаються регламентом відповідної ради та Положенням про постійнікомісії, щозатверджується радою.

Будь-яке рішення органу місцевогосамоврядуваннячи органу виконавчоївлади з питаньземельнихресурсів, прийнятевідповідно до ст. 158 ЗК України, не є остаточним і може бути переглянуте у суді.

Категорія: Юридичні новини | Додав: marinska-vca
Переглядів: 217 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Copyright MyCorp © 2024
uCoz