ВЦА
Категорії розділу
Житлово-комунальні питання [46]
Відбудова житлового фонду [7]
Соціальний захист населення [19]
Надання субсидій [23]
Гуманітарна допомога [31]
Реєстрація місця проживання [30]
Адміністративний збір за реєстрацію місця проживання [1]
Зразок нового паспорту [1]
Кадрові питання [15]
Штатний розпис військово-цивільної адміністрації міста Мар'їнка та села Побєда [1]
Структура військово-цивільної адміністрації міста Мар'їнка та с.Побєда [1]
Тендери та закупівлі [7]
Порядок реєстрації місця проживання [1]
Список поранених мешканців міста під час проведення АТО на території м.Мар’їнка [1]
Мар'їнська ОДПІ ГУ ДФС [194]
НОВИНИ [33]
НОВИНИ [22]
Законодавство [13]
Юридичні новини [29]
Нормативні документи [7]
Генеральний план міста Мар'їнка [2]
МКП "ПРОМІНЬ" [8]
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ [33]
Протидія корупції [10]
Законодавство [1]
Перелік встановлених Законом вимог, заборон та обмежень [1]
Декларування [1]
Канали повідомлення про корупцію [1]
Співпраця з викривачами [1]
Перелік корупційних правопорушень [0]
Конфлікт інтересів [2]
Пам'ятки щодо дотримання антикорупційного законодавства [1]
Розпорядження [212]
Пошук
Житлово-комунальні питання [46]
Відбудова житлового фонду [7]
Соціальний захист населення [19]
Надання субсидій [23]
Гуманітарна допомога [31]
Реєстрація місця проживання [30]
Адміністративний збір за реєстрацію місця проживання [1]
Зразок нового паспорту [1]
Кадрові питання [15]
Штатний розпис військово-цивільної адміністрації міста Мар'їнка та села Побєда [1]
Структура військово-цивільної адміністрації міста Мар'їнка та с.Побєда [1]
Тендери та закупівлі [7]
Порядок реєстрації місця проживання [1]
Список поранених мешканців міста під час проведення АТО на території м.Мар’їнка [1]
Мар'їнська ОДПІ ГУ ДФС [194]
НОВИНИ [33]
НОВИНИ [22]
Законодавство [13]
Юридичні новини [29]
Нормативні документи [7]
Генеральний план міста Мар'їнка [2]
МКП "ПРОМІНЬ" [8]
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ [33]
Протидія корупції [10]
Законодавство [1]
Перелік встановлених Законом вимог, заборон та обмежень [1]
Декларування [1]
Канали повідомлення про корупцію [1]
Співпраця з викривачами [1]
Перелік корупційних правопорушень [0]
Конфлікт інтересів [2]
Пам'ятки щодо дотримання антикорупційного законодавства [1]
Розпорядження [212]
Вхід на сайт
Друзі сайту
<
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Каталог файлів
Головна » Файли » НОВИНИ

Про кабінет роботодавця на веб-порталі ПФУ
11.12.2018, 13:39

Великоновосілківське об’єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області продовжує знайомити громадян з електронними сервісами  Пенсійного фонду України.

Відтепер на порталі функціонує кабінет страхувальника (роботодавця), в якому для роботодавця доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників, про правильність подання звітності тощо. У кабінеті можна переглянути інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі - щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу до Фонду. Якщо є порушення прав працівників, у кабінеті відображається інформація, скільки застрахованих осіб з вини роботодавця не одержали зарахування певного періоду до страхового стажу. Окрім того, у кабінеті також містяться відомості щодо звітності по сплаті єдиного соціального внеску. Зокрема, роботодавець може бачити зауваження до його звітів та рекомендації щодо усунення неточностей.

Ще одна функція, яка стає доступною для роботодавця у його кабінеті — можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні). До цього часу первинні дані для розрахунку — страховий стаж та розмір заробітної плати — надавали самі працівники. Для цього вони звертались до управлінь Пенсійного фонду за довідками. Тепер процедура отримання необхідних відомостей значно спрощується. Для отримання довідки Додаток 9 або ОК-7 в електронному вигляді безпосередньо страхувальнику (роботодавцю) необхідно здійснити наступні кроки:

1)  створити запит на надання довідки (покрокова інструкція):

зайдіть на сайт portal.pfu.gov.ua , обиріть вкладку «Вхід» (вгорі праворуч), потім «Юридична особа», з наданого переліку оберіть  свій центр, в якому ви отримали електронний підпис «Обрати АЦСК», застосовуєте файл ключа (директора, бухгалтера або печатки), введіть пароль від ключа та здійсніть вхід за «ЕЦП».  Обиріть розділ «Комунікації з ПФУ» – «Запит на отримання електронних документів» - «Довідка про трудовий та страховий стаж (або ОК-7)», вказуєте ІПН (код ДРФО), ПІБ та телефон працівника, на якого необхідна довідка, підписуєте ЕЦП та ставите відмітку про згоду на обробку даних, натисніть «відправити до ПФУ».

2) отримуйте довідку:

через 1-2 хвилини (за нормальної роботи програмного забезпечення) необхідно:
не виходячи з кабінету страхувальника зайти в розділ «Звернення» та знайти там відповідь на запит з поміткою «Виконано». Натиснути на цей документ та знизу «Зберегти образ документу», тобто завантажити файл довідки у форматі .pdf. Для зручності довідку можна роздрукувати або зберігати в електронному вигляді.

Нагадаємо, раніше Пенсійний фонд України запровадив сервіс СМС-інформування для застрахованих осіб та пенсіонерів. Також через веб-портал електронних послуг стало можливим отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом.

Категорія: НОВИНИ | Додав: marinska-vca
Переглядів: 209 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Copyright MyCorp © 2024
uCoz