ВЦА
Вхід на сайт
Календар
«  Березень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту
<
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Березень » 1 » Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2017 рік
09:30
Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2017 рік

Про підсумки роботи із зверненнями

громадян за 2017 рік

         Організація роботи із зверненнями громадян у військово-цивільній адміністрації м.Мар’їнка та с.Побєда (далі ВЦА) протягом 2017 року була спрямована на забезпечення виконання Закону України «Про звернення громадян»,  Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голів облдержадміністрації і райдержадміністрації, керівників обласної і районної військово-цивільних адміністрацій та керівника військово-цивільної адміністрації м.Мар’їнка та с.Побєда з питань роботи із зверненнями громадян.

         Протягом 2017 року на розгляд до ВЦА всього надійшло 114 звернень, з них 24 колективних.

 Надходження звернень громадян до органів влади вищого рівня склало із загальної кількості  (20звернень ).

         Усно, на особисті прийоми до керівника військово-цивільної адміністрації та його першого заступника звернулося  більше 140 мешканців міста.

         У ВЦА функціонує «Телефон довіри» (тел. 5-15-85), на який протягом зазначеного періоду звернення від громадян не надходили.

Найбільш характерними питаннями, що порушують жителі міста у озерненнях є питання:

- житлово-комунального господарства - 57  звернень;

         - житлова політика – 23 звернення;

- соціального захисту - 19 звернень;     

         - інше – 15 звернень.

 

Основними причинами звернень громадян, в тому числі і до органів влади вищого рівня, дуплетних та колективних, є:

  • Незадовільний стан житлово-комунального господарства, нестача бюджетних коштів та коштів житлово-комунального підприємства на вирішення нагальних проблем цієї галузі, наявність заборгованості населення за ці послуги;
  • Низький життєвий рівень громадян, які потребують підтримки та соціального захисту;
  • Відновлення комунальних послуг та інфраструктури міста, постраждалих в ході проведення бойових дій (такі звернення знаходяться на особистому контролі військово-цивільної адміністрації.)

         Протягом звітного періоду ВЦА забезпечено розгляд 27 звернення, які надійшли електронною поштою від державної установи «Урядова гаряча лінія».

         В цілому, за підсумками 2017 року в військово-цивільній адміністрації м.Мар’їнка та с. Побєда встановлено задовільний рівень роботи із зверненнями громадян.

Переглядів: 218 | Додав: marinska-vca | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Copyright MyCorp © 2024
uCoz