Про підсумки роботи із зверненнями
громадян за 2017 рік
Організація роботи із зверненнями громадян у військово-цивільній адміністрації м.Мар’їнка та с.Побєда (далі ВЦА) протягом 2017 року була спрямована на забезпечення виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голів облдержадміністрації і райдержадміністрації, керівників обласної і районної військово-цивільних адміністрацій та керівника військово-цивільної адміністрації м.Мар’їнка та с.Побєда з питань роботи із зверненнями громадян.
Протягом 2017 року на розгляд до ВЦА всього надійшло 114 звернень, з них 24 колективних.
Надходження звернень громадян до органів влади вищого рівня склало із загальної кількості (20звернень ).
Усно, на особисті прийоми до керівника військово-цивільної адміністрації та його першого заступника звернулося більше 140 мешканців міста.
У ВЦА функціонує «Телефон довіри» (тел. 5-15-85), на який протягом зазначеного періоду звернення від громадян не надходили.
Найбільш характерними питаннями, що порушують жителі міста у озерненнях є питання:
- житлово-комунального господарства - 57 звернень;
- житлова політика – 23 звернення;
- соціального захисту - 19 звернень;
- інше – 15 звернень.
Основними причинами звернень громадян, в тому числі і до органів влади вищого рівня, дуплетних та колективних, є:
- Незадовільний стан житлово-комунального господарства, нестача бюджетних коштів та коштів житлово-комунального підприємства на вирішення нагальних проблем цієї галузі, наявність заборгованості населення за ці послуги;
- Низький життєвий рівень громадян, які потребують підтримки та соціального захисту;
- Відновлення комунальних послуг та інфраструктури міста, постраждалих в ході проведення бойових дій (такі звернення знаходяться на особистому контролі військово-цивільної адміністрації.)
Протягом звітного періоду ВЦА забезпечено розгляд 27 звернення, які надійшли електронною поштою від державної установи «Урядова гаряча лінія».
В цілому, за підсумками 2017 року в військово-цивільній адміністрації м.Мар’їнка та с. Побєда встановлено задовільний рівень роботи із зверненнями громадян.
|